Wednesday, December 29, 2010

saat ini...

sehari dua ni asyk berpikir2 bile la aku nk abeh nih.. kalu di tambah tolak darab dan bahagi da da 4 tahun aku kat lab atah bukit ni hohoho lama tuh.. kalu tanam getah ni agaknya da boleh kutip hasil dah ni(petikan kata2 mak aku). you r damn right mak (kalo la ak dpt ckp camni kat mak aku hehe) coz skrg nih aku mmg tgh menulis sume hasil yg aku dpt. hopefully result yg aku dpt ni akn di acknowledge oleh mereka yg bertanggungjawab kat luar cna. susah sungguh nk tulis paper nih, baru aku tau humm.. semu result dalam masa 4 tau nih disumbat2 kan dalam satu paper about 10 pages jumlahnya. pahtu kena tekankan betul2 kat novelity, kalo boleh ape yg aku buat nih kena satu2 nya la kat dalam dunia nih, sume benda kalu boleh nk kena novel. kan best kalu guna shake flask baru atau falcon tube baru pon dianggap novel, oh heaven sungguh maunya berpuluh2 peper aku leh kuarkan hohoho..






oh chaiyok chaiyok aizi, bulan 2 mau abes tau.. selepas tu aku nk balik kampung n bersuka ria secara besar-besaran huk huk hopefully. ohh indahnya saat tu ^_^


No comments:

Post a Comment